søndag 2. august 2009

Når jeg savner Ove, Voula og Keratea...

da hjelper det litt å se på bilder og minnes tidliger besøk. I dag kom jeg over dette bilde av Vidar og meg hvor vi tapper vin hos "Malvin". Det heter ikke det! Rette navnet er Mylonas, og er vinutsalg og slakterbutikk. Når vi er på Kerate, er vi hos Mylonas et par ganger i uka. Ikke bare for vinens skyld, men også kjøttmaten.

Men det er ikke til å komme i fra at vi henter en del vin her.
Min favoritt er Retsina of Messogeia. De andre har sine favoritter. For mitt vedkommende kan jeg også skrive under på at Retsinaen har en inspirerende virkning når man skal lage veggdekorasjoner. Er du ikke enig broder?
Det hadde vært godt å kunne ta seg en tur når druehøsten nærmer seg. Men i år ser det ut til at alle pusterom fra jobb, må gå til Ålesund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar