lørdag 1. januar 2011

Et lykkelig år er over, og et nytt og spennende er på gang.







Så heldige vi har vært i det året som gikk!
Vi slapp å miste noen av våre nærmeste, og vi kunne feire to bryllup, mormors 90-årsdag, og vi har fått være mye sammen med hele familien.
Det eneste jeg er litt lei meg for, er at vi ikke kom oss til Hellas i år. Jeg savner å være på Keratea sammen med min greske familie. Savner roen med late, varme dager i samvær med folk jeg er glad i.
Men jeg kan ikke få alt jeg ønsker meg, og nå er det jo et nytt år!
Den siste dagen i året brukte vi sammen med Terje, Solgunn og vesle vofsen. Og sammen med Gunnar, Anne Kristin, Jon og Kristian og LussiPussi. Sistnevnte var i storform!
Vi spiste godt, spilte spill og var ute i regn og vind rundt midnatt.
Og tidlig i dag våknet jeg til et helt nytt år med mange muligheter.





Jeg ønsker dere alle alt godt i dagene som kommer.
Og takker for alle gode stunder i året som gikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar