lørdag 11. oktober 2014

TIDA GÅR! - SPRINGER GJØR DEN!

Og i mellomtida skjer det stadig noe nytt i familien.
Ikke så rart at jeg glemmer å blogge lange stunder om gangen.
Bestemødre har da annet å ta seg til!
Så nå lurer jeg på om jeg skal tenke tilbake, og lage innslag fra alle de små og store hendelsene, eller starte der vi er nå.
Jeg tror egentlig at det første alternativet er dødfødt.
Med det kommer jeg ikke langt.
Så da tar jeg det fra "Her og Nå"



Forrige helg kom vi hjem fra ei uke i Kroatia.  Også i år var det øyhopping med båt og sykkel.
En kombinasjon som gir både mosjon, trivsel og opplevelser.
Vi var 28 reisende, 3 mannskap, kokk og servitør, sykkelguide og reiseleder om bord i Vapor.
I fjor gikk turen til øyene i sør, men i år var det øyene i nord som stod for tur. Utgangspunkt Opatija.
Vi er veldig fornøyd med turen.
Ekstra kjekt var det å treffe igjen de to parene vi var mest sammen med i fjor. Det blei mye kos, og mye "basic".
Vi er alt i gang med planlegging av høsttur 2015.





I august fikk vi enda et barnebarn. Solgunn, Terje og Lilje sin lille familie er utvida med Lars.
En deilig liten gutt som ser ut som han trives.  9. november skal han døpes, og da blir det herlig familiefest igjen.


Det skal nok bli mye kos også med denne nye babyen.  Heldige er vi som får barnebarn!
Det er mye å glede seg over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar