fredag 1. januar 2010

GODT NYTT ÅR!


Så er det her det nye året. Og jeg har sittet her og sett gjennom alle bildene jeg tok i fjor.
Jeg tør ikke engang tippe antallet. Men det jeg savner, er flere bilder av den kjekke familien min.
Det er ofte slik at jeg må lure meg til bilder av dem, for her er ikke mange "linselus".
Heller tvert om. De rømmer når de ser kamera.
Og noen er ekstra flinke til å stikke av.
Et av mine nyttårsforsett i år blir altså at jeg tar flere bilder av dere.
Hermed er dere advart!
Jeg har andre forsett også, men jeg har tenkt å holde dem for meg selv en stund.
Selvfølgelig handler noen om håndarbeid, reiser, hage, jobb osv.
Og jeg noterer meg dem i "boka", og sjekker ved neste nyttår.
Håper det blir et godt år for oss alle.
Vi slipper nok ikke unna tunge dager, men jeg håper at for oss alle så blir det mest lyse.
Hjelper vi hverandre, så blir det sikkert sånn.
Takker dere alle for året som gikk, og ser fram til lykkelige stunder i det nye.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar