mandag 27. desember 2010

Fra September til Desember...........................

gikk tida fra meg så det ble lite blogging. Desember var også en travel måned, men absolutt en god måned. Om ikke alle i familien var samlet, så var her noen hver eneste helg. Og vi fikk bakt, vasket og ryddet. Ikke over alt slik jeg hadde planlagt, men "nok" til at jeg hadde en god følelse.Og dagene ble avsluttet med sokkestrikking. Alle frøs på beina.
Så var det min mors 90årsdag som skulle feires i Ålesund.
Det ble også en vellykket helg. Jubilanten var i storform, og feiret tre dager til ende.
Med bilen full av mat og gaver kjørte vi de 50 milene. Føret var stort sett helt forferdelig. Men vi tok det med ro og kom vel både fram og tilbake.
Veldig kjekt var det å treffe noen av mine søskenbarn med ektefeller. Det går vanligvis år i mellom hver gang. Gamle naboer og mammas venninner hadde jeg også glede av å treffe. Håper det ikke blir så lenge til neste gang. I sommer kanskje?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar