søndag 7. august 2011

Ferietid for familien - Vidar og Margrethe på busstur.

Nå er det gjennomført: Bussferie til Amsterdam og Rüdesheim.
Jeg innrømmer det gjerne; det var jeg som presset på. Dette ville jeg prøve.
Vidar var skeptisk. Argumenta for at dette ikke var noe for oss var mange.
Likevel valgte vi å melde oss på.  Turen ble med SørVest-reiser.
Det ble en gledelig overraskelse.
Vi startet selve turen i Haugesund, via Stavanger, Sandnes, Egersund og Kristiansand.
Det var ok så lenge vi var på veg sørover, men returen blei noe lang.
Dette ble uansett noe jeg kan anbefale. God buss, god sjåfør, god reiseleder og mange hyggelige mennesker.
Opplevelsene var mange,  med godt tilrettelagt stopp. Vi fikk mye for pengene.
De 10 dagene gikk fort.

Jeg har lyst til å dele noen av opplevelsene mine. Første bilde er fra båttur på Rhinen. Vi hadde flere ting på programmet denne dagen, så vår båtreise ble bare på en halv times tid. Neste gang skal den vare mye lengre, og jeg skal spise lunsj ombord.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar